Sunday 23 September 2012

බැග් හොරා - "තෝ ඔහොමද මට කතා කරන්නේ.මම තොගේ අයියා නේද?"


උදේ පාන්දරම මහා ගාලගෝට්ටියකි.නිවි හැනහිල්ලේ නින්දක් වත් දාන්නට නැත.කුනුකෙල පිටින්ම කුනුහර්ප දෙකක් කියාගෙන ඇඳෙන් නැගිට්ටෙමි.වෙනදා වගේ නොව සරම ඇඟේම තිබුනි.මෙය නම් ආශ්චර්යයක්මය.එක්කෝ චූටි මල්ලී උදේ පාන්දරම කාමරයට පැමින සරම අන්දන්නට ඇත.
විවිධ මනස්ගාත සිතමින්ම මම කාමරයෙන් දොට්ට බැස්සෙමි.
ගේ ඇතුලේ හෙනම සද්දේය.
ලොකු මල්ලී චූටි මල්ලීට බනී,
චූටි මල්ලී ලොකු මල්ලීට බනී.
අම්මා මුන් දෙන්නාටම බනී.
අපේ අහිංසක ගෙදර හිංසක භාෂාවෙන් අමතනවාට මම කැමතිම නැත
ලොකු පුතා වශයෙන් යම් කිසි වගකීමක් ඇති නිසා මම මැද්දට පැන්නෙමි.

"මොකද යකෝ තොපිට වෙලා තියෙන්නේ උදේ පාන්දරම.තොපි දෙන්නටම ගහනවා මට කේන්ති ගියෝතින්.."

මල්ලිලා බය කරන රිසියෙන් මම නපුරු අයියාගේ චරිතයට ආවේශ උනෙමි.මට කේන්ති ගියොත් හෙන සැර බව උන් දෙන්නාම දනී.එවිට උන් කිසිවක් කියන්නේ නැත.මට නිතරම කේන්ති යන්නේ නැති බව උන් දෙන්නාම දනී.

"තෝ එනවද මුදරස්පලමෝ අපිට ගහන්න.අන්න අරෙහේ ඇඳට ගිහින් තව ටිකක් නිදා ගනින් පව් නොදී"

කුමක් හෝ නරක දෙයක් සිදු වී තිබේ.නැති නම් මල්ලිලා මෙහෙම කතා කරන්නේ නැත. ( හරි ඉතින් නිතරම මෙහෙම කතා කරන්නේ නෑ නේ..හ... )

මාගේ බයාදු මුහුන දුටු අම්මා මා බේරා ගැනීම උදෙසා සටනට අවතීර්ණ වුනාය.

"අයියට මෙහෙමද කතා කරන්නේ.මම කී පාරක් නම් කියලා තියෙනවද.ඔහොම කතා කරද්දී පාරේ යන කාට හරි ඇහුනොත් හිතාවි මේ ගෙදර වැඩිමල් අයට ගරු කරන්න දන්නේ නැති ගෙදරක් කියලා.සද්දේ අඩු කරලා කතා කරනවා."

අම්මාගේ ඔවදන මල්ලී පිලිගත් සැටියකි.කට හ‍‍‍‍‍ඩේ සැර මදක් බාල කල ඔහු නැවත අයියාට වදින ගාථාවෙන් මා ඇමතුවේය.

"මේ ඕයි..පව් නොදී යනවද? "

අද ගාථාවත් හෙනම කෙටිය.වෙනදට වල් ඉත්තෑවා,ගස් බල්ලා,දිගංචිය,පොට්ටයා වැනි පාලි සංස්කෘත වචන කිහිපයක්ද අන්තර් ගත වේ.

ඉල්ලන් ටිංකිරි ගා ගැනීමෙන් පසු නැවත කාමරය බලා යෑමට මා හැරුනා පමනි.
කවදත් මාගේ අතිජාත බොක්කේ ලව් පිට් එක චූටි මල්ලී මා ඇමතුවේය.

"ලොකු අයියේ.මම ඉස්කෝලේ යන්න ගත්තු අලුත්ම බෑග් එක මූ අරගෙන.දැන් එකේ කොහේ දාලද දන්නේ නෑ."

මට ඔහු ගැන හෙන අනුකම්පාවක් සිතුනි.චූටි මොල වලට බෑග් එකක් උවත් හෙන වටී.ලොකු අයියා වශයෙන් මම චුටි මල්ලී වෙනුවෙන් ඉදිරිපත් විය යුතුය.ඌ කාගේ උනත් හොද ලොකු අයියෙක්ගේ මල්ලි කෙනෙක්ය

"හොද හිතින් චූටි මල්ලිගේ බෑග් එක ආපහු දියන්.නැති නම් මම තොගේ තේ එකට ලුණු දානවා."

"ඔව් ඔව්..ලොකු අයියා තේ එකට ලුණු දායි,මම තේ එකට ජාපාල දානවා..හොඳ හිතින් මගේ බෑග් එක දියන් හික් මීයෝ."

පියවරක් ඉදිරියට තැබූ ලොකු මල්ලී, චූටි මල්ලීගේ බෙල්ලෙන් අල්ලා ගත්තේය.

"ඈ යකෝ..තෝ ඔහොමද මට කතා කරන්නේ.මම තොගේ අයියා නේද?"
බෙල්ල අත හරින්නේ නැතුවම චූටි මල්ලීගේ මූනට එබුන ලොකු මල්ලී කේන්තියෙන් පුපුරමින් අසයි.
"ඉතින් ඔයා ලොකු අයියට කතා කරන්නේ එහෙමනේ.හ..."

චූටි මල්ලී බයාදු ලෙස කීවේය.මමද බයාදු ලෙස හිනා වුනෙමි.

"ඌ ඒ ලොකු අයියා නිසා.පොඩි අයියලට එහෙම කතා කරොත් තොට දෙනවා දත් ටික බඩට යන්න."

මාගේ චූටි මල්ලීට අත උස්සනවා මට බලා සිටීමට නොහැකිය.ලොකු අයියා වශයෙන් මම මේ වගකීම බාරගත යුතුය.දඩි බිඩි ගා උන් දෙන්නාගේ මැද්දට පැන්නමි.

"අඩෝ...."

"ඇයි"

"නෑ ඉතින්..අපි සහෝදරයෝ තුන් දෙනෙක් වශයෙන් මේක සාකච්චා මාර්ගයෙන් විසඳගමු.හරිය..දැන් ඔන්න ඔය චූටි එකාව බිමින් තියපන් මයේ අම්මේ.."

"නෑ..මාව බිමින් තියන්න ඕන නෑ.මම තෝව කනවා..මගේ බෑග් එක දියාන් යකෝ...."
මූට කට පියන් ඉන්නට බැරි සෙයකි.මූ ඉල්ලන්නේ ගේමමය.ගමේ ගොඩේ හුජ්ජ කොල්ලන් සමග බෝල සෙල්ලම් කරන්නට ගොස් උන්ගේ පාට් අපිට දමන්නට එයි.අපිට කිව්වට මට දමන්නේ නැත.මල්ලිලා දෙන්නාම මට බයය.
මාගේ රහස් පරීක්ෂක බුද්ධිය භාවිතා කල යුතු අවස්ථාවකි මේ.
 හරි..ඔන්න පටන් ගත්තා...
"මම මේ විශ්‍රාම ගිය රහස් පරීක්ෂකයෙක්.නිවාඩුවට ආවා දුවලෑ ගෙදර ජුංඩක් නැවතිලා යන්න. "
රහස් පරීක්ෂක කතාවක දෙබසකින්ම මම බෑගය සෙවීම ආරම්භ කිරිමට සැරසුනෙමි.
"බෑග් එක මොන පාටෙයි? අර පරණ කලු පාට එකමය."

"නෑ ඕයි..අලුතෙන්ම ගත්ත එකක්.නිල් පාට.ඒකේ හොර පොකට් තියෙනෝ."

මේ නම් ආස්චර්යයක්මය.ඉස්සර අපිද හොරපොකට් තිබූ බෑග් වලට ආසා කොලෙමු.එව්වායේ එක එක ඒවා දාගෙන පාසලට ගෙනිච්චෙමු.එක එක එව්වා කියන්නේ නරක දේවල් නොවේය.අපි පාසලට ඔයාලා වගේ නරක දේවල් ගෙනිච්චේ නැත.

"ඒකේ Kill Me කියලා ගහලා තිබ්බා.නිල් පාටයි.ටිකක් ලොකුයි කලින් එකට වඩා.කර පටි දෙක ම්හතයි."

ඒ වදන් ටික කියද්දී මාගේ ඇස් වලින් ඩොලර් පැන්නේය...

"ඒකේ කර පටිය කලු පාටෙයි,බෑග් එක ඇතුලේ පැන්සල් පෙට්ටියකුයි,පොත් දෙකකුයි තිබ්බය?.හොර පොකට් එකේ සෙලීනා ගෝමස් ගේ කී ටැග් එකකුත් තිබ්බද?"

"හෑ...ඔව් ඔව්.අන්න ඒක තමා.කොහේදිද දැක්කේ..?"

පෙරේදා කොළඹ යද්දී මම රැගෙන ගොස් ඇත්තේ මුගෙ බෑග් එකය.එය මම ගත්තා යැයි දැන ගත්තොත් මුන් දෙදෙනාම එක්වී මට පහර දෙනු ඇත.සෙලීනා ගෝමස් ගේ කී ටැග් එක ඇත්තේ මගේ ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් ෆෝන් එක දාන ලාච්චුව විවෘත කරන යතුරේය.
කුප්ප බුද්ධිය යොදා මෙයින් ගැලවිය යුතුය.

"ඔව් මම දැක්කා..මම දැක්කා ඒක මෙන්න මූ අරගෙන පන්ති යනවා..ඇත්ත කියපන්..තෝ කොහේද චූටි මල්ලිගේ බෑග් එක දැම්මේ."
පොඩි මල්ලී දෙසට අත දික් කල මම ඌට චෝදනා කලෙමි.

"මම ගත්ත බෑග් එකක් නෑ පොට්ටයෝ.."
උපැස් යුවල් පලඳින හැම අයියාටම මල්ලිලා කතා කරන්නේ පොට්ටයෝ කියාලා නිසා මට එය ගානක් නැත.
"ආ...උඹ ගත්තේ නෑ..හිටපන්කෝ...චූටි...ඔයා මුගේ කාමරේ බැලුවද?"

"ඔව් අයියේ..කාමරේ තිබුනේ නෑ..මම හැම අස්සක් මුල්ලක් නෑරම බැලුවා."

"හ්ම්ම්ම්..ඔයා මගේ කාමරේ බැලුවද?"

"නෑ..බලන්නද?''  

"හෑ...නෑ නෑ...මම මේ නිකන් ඇහුවේ.කවුරු හරි උදේ කාමරේට ඇවිල්ලා මට සරම අන්දලා ගිහින් තියෙනවා.ඒකයි ඇහුවේ.."

"මම යකෝ සරම ඇන්දුවේ."
පොඩි මල්ලී පිලිතුරු දුන්නේය.

"ආ..එහෙමද...ටැන්කුයි ආ....චූටි..ඔයා කුස්සියේ පොඩ්ඩක් බලන්න.බෑග් එක.මම ආයේ මුගේ කාමරේට ගිහින් සර්ච් එකක් දාන්නම්."
 
"කුස්සියේ? කුස්සියේ කොහේද අයියේ බෑග්.."

"තොට ඒ පන්ඩිත කම් වැඩක් නෑ නේ..ගිහින් බලපිය.සීනි බෝතලේ තියෙන හරියේ බලපන්..මූ එතන තමා හංගන්න ඇත්තේ."

"බලන් ඉඳපල්ලා..අයියටයි මල්ලිටයි හම්බෙයි ලබ්බක්.මම යනවා ඇඟ හෝදගන්න.උබලට බෑග් එක හම්බුනොත් මටත් කියපන් හොඳේ"

තුවායත් කරේ දමා ගත් පොඩි මල්ලී පිටව ගියේය.ඔහුට පිටු පසින් චූටි මල්ලීද කුස්සිය දෙසට ඇවිදගෙන ගියේය.කරන දෙයක් ඉක්මනින් කල යුතුය.දඩ බඩ ගා මාගේ කාමරයට පැනගත් මම ,මේසය උඩ තිබූ බෑග් එක ගෙන පොඩි මල්ලීගේ කාමරයට පැන්නෙමි.බෑග් එක ඉක්මනීන් ඇද යටට විසි කල මම ටික වෙලාවක් කාමරයේ රැඳී සිටියෙමි..ඉන් පසු එක් වරම 

"මෙන්නෝ....මූ බෑග් එක හංගපු තැන අහු වුනෝ..." කියා කෑ ගැසුවෙමි.

කාමරය සෙනඟින් පිරී යන්නට වැඩි වේලාවක් ගත වුනේ නැත.

"පෙනේද..මූ බෑග් එක හංගලා තියෙන්නේ ඇඳ යට.මට කාමරේට ආපු ගමන් සැක හිතුනා..දන්නව නේ ඉතින් මට ඕනම දෙයක් ඉක්මනට හොයා ගන්න පුලුවන් කියලා."

ටවල් එක සරමක් ලෙස හැද සිටි ලොකු මල්ලී කටත් ඇරගෙන මා දෙස බලා සිටී.සියල්ලෝම ඉදිරියේ ඔහුගේ රෙදි ගැලවීම ගැන මම හෙනම ප්‍රීතියෙන් සිටියෙමි.
නමුත් එක් වරම චූටි මල්ලී කටහඩ අවදී කලේය..

"ලොකු අයියේ.."

"හ්ම්ම්ම්ම්ම්,,,,"

"මම ඔයා කාමරේට එන්න කලින් ඇඳ යට හොඳටම හොයලා බැලුවනේ"

130 comments:

  1. ලොකු අය්යා පව් වගේ :පී

    ReplyDelete
  2. හික් හික් හික්.. :D
    මල්ලි චූටි නිසා හොදා.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒකා චූටි සයිස් එකෙන් පමණි..

      Delete
  3. චූටි මල්ලි පොඩි එක නිසා හොදා ඌව රවට්ටන්න පුළුවන් නෙ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. පිස්සුය?ඒකා චූටි වෙලා උන්නෙ මීට අවුරුදු ගානකට කලින්

      Delete
  4. පව් යකෝ පොඩි උන් දෙන්නා :)

    සුභ වේවා!!! රාජ සම්පත් ලැබේවා!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. නෑ යකෝ උන් දෙන්නගෙ ලොකු අයියා පව් :P

      Delete
  5. :-D
    ඔය සහෝදර සමාගම් ඔක්කොම එකයි

    ReplyDelete
  6. උඹලා තුන් දෙනාට වෙන වෙනම කාමරත් තියනවැයි???අපෙ අප්පෝ හෙණ ලොකු මාළිගාවක් වගේ ගේ පොඩ්ඩක් වෙන්ඩැති

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපි තුන් දෙනා ඉන්නෙ තට්ටු තුනක ජුංඩන් ගේ පොඩ්ඩක

      Delete
  7. සරම අන්දපු නිසාවත් අරූට කෘතඥ වෙයං රත්ගමයෝ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. පොඩි මල්ලී..මෙව්වයි ඈ..

      Delete
  8. නියම කතාව..පව් හලෝ අර මල්ලි........:)
    මේවා කියවනකොට අයියල මල්ලියා ගොඩක් හිටියනම් වෙලාවකට හොඳයි කියලත් හිතෙනවා :)

    ජය!

    ReplyDelete
  9. මෙන්න එක්කෙනෙක් කතාව දාල... හුහ්!!!! අපි කියවයි ඔවුව.. :P මම නම අහක් ඇරලා එක අකුරක් කියවන්නේ නෑ ඇත්තමයි..

    ඒ .. අපේ ගෙදර ඔය හොර වැඩ කරන්නේ මං පොඩි එකා හලෝ.. හිකිස්‌!!! :D හොඳ වෙලාවට අපේ අයියා මේවා කියවන්නේ නැත්තේ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. කියෙව්වෙ නැත්තන් ලියපු දේ දැනගත්තෙ කෝමෙයි :P
      ඉන්නෝ මං අයියට කියන්න

      Delete
  10. පොඩි එකා උඹට සරම අන්දවන්න ඉස්සෙල්ල තවත් මොකවත් කළාද දන්නෙත් නෑ. :D

    ReplyDelete
  11. අනේ ලොකු එකාට තියෙන සැලකිල්ල...දුකේ බෑ

    ReplyDelete
  12. ඔන්න මම නම් සරම ගැන මොකවත් කියන්නෙ නෑ. රත්ගමයයි, රත්ගමයගෙ මල්ලියි දෙන්නම උදෙන්ම නැගිටල. :)

    උඹ කලබලේට බෑග් එක අස්කරේ නැතුව ඇතුලෙ තිබ්ච්චත් එක්කම නේද ගෙනිහින් දැම්මෙ. මම හිතුවෙ ‘පොඩි මල්ලිගෙ‘ කාමරේ තිබුණු ‘චූටි මල්ලිගෙ‘ බෑග් එකෙන් ‘ලොකු අයියගෙ‘ ලට්ට ලොට්ට එළියට ඇවිල්ල පොඩි එකාගෙ ටවල් එක කෙසේ වෙතත් උඹේ සරම ආයිත් පාරක් ගැලවෙයි කියල.

    ReplyDelete
    Replies
    1. හී පොඩි මල්ලි ආයෙ නොගැලවෙන්න අන්දලා තිබ්බ හින්දා හොදට ගියා

      Delete
  13. හි හි අමු හොරෙක් මෙකානම්.
    //"ඒකේ කර පටිය කලු පාටෙයි,බෑග් එක ඇතුලේ පැන්සල් පෙට්ටියකුයි,පොත් දෙකකුයි තිබ්බය?.හොර පොකට් එකේ සෙලීනා ගෝමස් ගේ කී ටැග් එකකුත් තිබ්බද?"//
    අහද්දිම හිතුනා හොරා රත්ගමයා කියලා හික් හික්.

    ReplyDelete
  14. ඔහෙ හිටු.අපෙ නංගිටත් ඔය ගේමම දීල තියෙනව අනන්තවත් :) සහෝදර සමාගම් ඕම තමා

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඉකේයියා..ඔයා ගෑනු බෑග් පාවිච්චි කරනවද? චී ඈ..

      Delete
  15. මේ කතාව නම් මරූ

    ReplyDelete
  16. හොඳ වැඩේ...
    මල්ලි එක්ක shape නේ.. එහෙනම් අවුලක් නෑ

    ReplyDelete
  17. හික්!!

    මෙහෙමත් පොට්ට අයියලා!!

    ඇයි බොල රත්ගමයෝ ඔක ලොකු එකායේ කාමරේ ඇඳ යට හංගන්න තිබුනානේ.... ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒකා ඇටෑච් බාත් රූම් එකෙන් හදිස්සියෙ එලියට ආවොත් කියලයි චූටි එකාගෙ කාමරේ ඇඳ යටම හැංගුවෙ :පී

      Delete
  18. //තුවායත් කරේ දමා ගත් පොඩි මල්ලී පිටව ගියේය.ඔහුට පිටු පසින් චූටි මල්ලීද කුස්සිය දෙසට ඇවිදගෙන ගියේය.කරන දෙයක් ඉක්මනින් කල යුතුය.දඩ බඩ ගා මාගේ කාමරයට පැනගත් මම ,..//(එතැන් සිට)
    බෑගය හැර ලැප්ටොප් එක රැගෙන තිස්දාහක් පමණ වටිනා VGA card එකක් හයි කරපු කම්පීතරේ පිහිටි මේසය ලඟට දිව්වෙමි. දුවන්නට ගොස් ටයිල් පොළොවේ පැය ලෙස්සු මා හෝම් තියටර් එකේ කොලම්න් එකක (සැටලයිට් එකක) එල්ලී දිවි රැක ගත්තේ මා වැටීමෙන් හානි වීමට නියමිතව තිබු ගරාජ් එකේ දොරේ රිමෝට් එක දිහා බලා සැනසුම් සුසුමක් හෙලීමනි.
    මේසයේ ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් ෆෝන් එක දාන ලාච්චුවට නොව අනෙකට ලැප දැම්මේ හයිබ්‍රිඩ් එකේ යතුර එහාට දමමිනි.

    ReplyDelete
    Replies
    1. මෙව්වා කියලා අපේ ගෙදරට හොරු පනීද මංදා..දන්නවනම් කට පියන් ඉන්නෝකෝ..

      Delete
  19. පස්ටයි ඈ තවම හිනාව නතර උනේ නෑ

    ReplyDelete
  20. අනේ පව් ලොකු අයියා...ඇදගෙනම නාලා.. නිකම් නෙමේ සබනුත් නැතුවම :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. චැහ් අපි කොහොමත් සබන් ගාන්නෑනෙ..ෂැම්පු තමා පාවිච්චිය..අවුරුද්දටම 1 බෝතලයයි :පී

      Delete
  21. kathawa pastaya, AKM ge comment 1 pastamaya.

    Pasu kathawa meseya-

    Mallila gamayaata bima dagena pahara nodimata thiranaya kale, lihil daduwamak lesa ekagen 5 begin toku 10k hisata wadammawa genimata gamayaa yojana kala nisaya.

    ReplyDelete
  22. පවු ඈ අයියා..කුජිත වෙලා!

    ReplyDelete
    Replies
    1. පිස්සුය..එහෙමත් වෙනවද? :පී

      Delete
  23. මට මේකට උත්තරයක් දීපිය. තොගෙ සරම තාම ඉනේ තියනවද ? ( මම කුප්ප බාසාවෙන්ම ලියුවෙ තොට තේරෙන්නැති වෙයි කියලා :-)

    තෝත් හොඳට ලුණු ඇබුල් දාලා උයන්ඩ දන්... ආ ආ වැරදුනා වැරදුනා ලියන්ඩ දන්නවා නේද ? නියමයි ඈ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. තියෙනවා බං..මං වගේ නෙමෙයිනෙ..පොඩි මල්ලි හොදට ඒක අන්දන්න දන්නවා..
      එල ඈ

      Delete
  24. එදිරිගේ සාටරේ Part 2 වගෙයි

    ReplyDelete
  25. අනේ මෙහෙම අය්යල මල්ලිලා ටිකක් .

    ReplyDelete
  26. සොයුරු පෙමක සොදුරු මතක සටහන්...
    හේ හේ හේ.. පට්ට වැඩේ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ආයෙත් අහලා..නවත්තපු තැන ඉදන් ඉස්සරහට තමා සොදුරුම :පී

      Delete
  27. හුටා.. අතටම මාට්ටු.. ෆට්ට ආ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. හෑ...මාට්ටු උන එක ෆට්ටයි?

      Delete
  28. malli kenek wasayen mata kiyanna thiyenne kuppay kiyala thamay raththa ayye. mallilage aithiwasikam wenuwen mallilama negi sitimu..........

    ReplyDelete
  29. හෙහ් හෙහ් මාර අයිය මලෝ සෙට්ටෙකක්නේ.

    ReplyDelete
  30. බෑග් හොරා කොහෙන්ද මන්දා දැනේ කිව්වලු.. :p

    ReplyDelete
  31. අයියාට ලැබෙන සැලකිලි පට්ටයි.

    ReplyDelete
  32. අනේ අයිය පව්

    ReplyDelete
  33. සරම ඔතාගන් ඔලුවේ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. කමක් නැද්ද බං....නිවාඩුවට ගෙදර ආපු දවසෙ ඉදන් මං ඇන්දෙ ඒක

      Delete
  34. නියම අයියලා මල්ලිලා... :D

    ReplyDelete
  35. සෙලීනා හිටියොත් එවරම තමයි :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. සෙලීනව ඇද යටට දානවද...:P

      Delete
  36. ලොකු අයියට හෙන කින්ඩිය නෙහ්? ;D

    ReplyDelete
  37. අපිටත් එක්ක ලැජ්ජයි

    ReplyDelete
    Replies
    1. පොඩි මල්ලි සරම අන්දපු හින්දය?

      Delete
  38. ඕන් මං අදමයිද කොහෙද ආවේ...මේ ලේබල් එකේ සේරම කතා ටික කියෙව්වා..හිකිස්..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ටැන්කුයි ඈ..ආයෙම එන්න

      Delete
  39. BUZZ Blog Award එකක් දිනූ රත්තාට උණුසුම් සුභ පැතුම්!!!

    සුභ වේවා!!! රාජ සම්පත් ලැබේවා!!!

    ReplyDelete
  40. රැඩිකල් බ්ලොග්කරණය
    රත්ගමයා ලියන - රත්ගමයා

    ජය වේවා සුභ පැතුම්

    ReplyDelete
    Replies
    1. ටැන්කුයි වර්ණා අක්කේ :)

      Delete
  41. යකෝ තොට සුබ පැතුම් !! ජය වේවා !!

    ReplyDelete
  42. සුභ පැතුම් මල්ලී,
    …ඔබේ ජයග්‍රණය ගැන ඉතාමත් සතුටුයි .
    …හැමදාමත් ආසවෙන් කියවපු බ්ලොග් එකක් .
    …ජය වේවා !

    ReplyDelete
  43. හිහ්,..එල එල..මන් හිතුවෙ රත්ගමය බොග වහලවත් ඇති කියලා..
    කාලෙකින් ආවෙත් නෑ..
    අද උදේ අහඹු ලෙස පැමිනි ගමන් තමා දැක්කේ..
    මරු ඈ..
    නියම කතාව..
    කොහොම හරි අවසානෙට හොදට ඇදන් හිටපු බොලාගෙ රෙද්දත් ගැලවුනා එහෙනම් ඈ... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. එහෙම අත අරින්නේ නෑ බොල වටින කියන දේවල්

      Delete
  44. ඔබ ලද ජයග්‍රහණය හෘදයාංගම ව අගය කරමි. තව තවත් යහපත් ව නිර්මාණ කාර්යයේ යෙදෙන්නට සුබ ප්‍රාර්ථනා ද කර සිටිමි...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූති සර් :) ලයික් වලින් නැතුව ඔබතුමා ඇතුලු විද්වත් විනිශ්චය මණඩලයකින් මෙහෙම දෙයක් ලැබුන එක ලොකු දෙයක්

      Delete
  45. රත්ගමයෝ මෙන්න මගෙනුත් සුබපැතුම්.
    http://samakayawate.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. ජය ගත් ඔබට මාත් සුභපතනවා තව තවත් සාර්තක වේවා

    ReplyDelete
  47. කුජීත චාටර් බුවා රත්ගමයාගේ ජයග්‍රහනයට මගේ උණුසුම් සුභ පැතුම්|
    තව තවත් කුජීත චාටර් කුප්ප නිර්මාණකරණයේ යෙදෙන්නට මෙය දිරියක් වේවා. :D

    Dude, you are awesome!

    henryblogwalker (මට භිතෙන හැටි) the Dude (HeyDude) and මගේ ඩෙනිම My Blue Jeans

    ReplyDelete
  48. හිනා හිනා... මරු කතාව...

    ReplyDelete
  49. රත්ගොමයා...
    පොඩි හෙල්ප් එකක් ඕනි.
    මමත් පොඩි බ්ලොග් කට්ටක් ලියනවා. කතා කියවන්නයි, කොමන්ට් කරන්නයි, කම්මැලි ඈයො වෙනුවෙන් මගෙ පෝස්ට් pdf හැටියට බාගන්න දාන්න මට හිතුනා.එතකොට ලේසිනෙ. මටත් හොඳයිනෙ :p
    උඹේ නවල් එක වගෙ පීඩීඑෆ් හදන විදිහ කියලා දියන් පුලුවන් නම්...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahh,
      මන් හොයා ගත්තා,
      යු....රේ....කා....

      Delete
    2. හත් ඉලව්වයි..ඇඳුම් තියෙනවද බලපං..:පී (උදව් කරන්න බැරි උනාට කනගාටුයි..දැනුයි කමෙන්ටුව දැක්කෙ)

      Delete
  50. මුන් දෙන්නා නම් කොලු තාත්තලා වගෙයි....

    ජයග්‍ර‍හණයට සුභ පැතුම් !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ආයෙත් අහලා..
      ස්තූතියි සුභ පැතුමට..:)

      Delete
  51. අම්මට හුඩු.. උඹේ බ්ලොගේ පෝස්ට් එකක් කියෙව්ව පලවනි වතාව.. :D පට්ටෙට ලියල තියෙනව ඈ !

    ReplyDelete
    Replies
    1. එළ ඈ..කුප්ප ලෝකෙට වෙල්කම්..:ඩී

      Delete
  52. පට්ටම පට්ටෙට ලියලා තියෙනවා
    කුප්පම කුප්ප ලොකු අයියා
    මාරයි ජයපතනවා ඉදිරියට යන්න

    ReplyDelete
  53. පට්ට බන් ....

    ReplyDelete
  54. yako blog eka ataarala dammada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. නෑ යකෝ..විභාගෙ තිබුණා

      Delete
    2. එහෙනන් දෑන් ලියමුය?:D

      Delete
  55. http://emoney.freeforums.org/

    ReplyDelete
  56. රත්ගමයා බලාගෙන යද්දී සහෝදර ප්‍රේමයෙන් වල්මත් වුන හොරෙක්නේ...හි හි...නියම කතාව රත්ගමයෝ.........

    ReplyDelete
  57. පට්ට කතන්දරේ........උබෙ ස්ටයිල් එක නියමයි රත්ගමයො.......

    ReplyDelete
  58. පට්ට මචන්..මේවා කියවල තනියම හිනා වෙද්දි ගෙදර මිනිස්සු අහනවා,තොට පිස්සුද යකෝ තනියම හිනා වෙන්නේ කියලා .....හි හි හ් හි හි

    ReplyDelete

ඔබේ වචන මට හයියකි...මේතන ලියා යන්න(ඔන්න හොදින් කිව්වා..අඩෝ...ලිව්වේ නැතිනම් කපනවා ඩෝ...)