Tuesday 14 June 2011

නුඹ රහසින් ඇවිත්....... ( අවසාන කොටස )


           සුපුරුදු ලෙස නොවුනත් පන්තිය අවසාන විය..මාගේ කතාවද එතනින් අවසන් කර වෙනතක් බලා ගැනීමට මට හොදටම ඉඩ තිබුනි..නමුත් කතාව ඉවර නැත..ඔබට තව කියන්නට බොහෝ දේ තිබේ..මා මේ කතාව සම්පූර්ණ කල යුතුමය...ඔහු මා ඉදිරියේ තවත් කියවමින් සිටියේය...

               විභාගය ඔබටත් මටත් තරූශටත් නොදැනෙන්නම අවසන් විය.ඒ අතර කාලයේ සිදු වූ සිදුවීම් ගැන විස්තර කිරීම තේරුමක් නැති දෙයක් යැයි හැගේ.තරූශ සකුන්තල අනුත්තරා සහ ඉරේශා වැනි ලක්ෂයකට ආසන්න වූ දරුවන්ද උසස්පෙල ජීවන කඩයිමට බියෙන් යුතුව මුහුන දුන්නහ.

විභාග ප්‍රතිඵල ගැන ඔබට විශේෂයෙන් කිව යුතුය...

ආදරය ඉගෙනීමට භාදාවක් කර නොගත් සකුන්තල ගාල්ල දිස්ත්‍රිකයෙන් 37 වෙනි ස්ථානයට පත් වී සිටියේය..අනුත්තරා සාමාන්‍ය සාමාර්ථ තුනක් ලබාගෙන උසස්පෙල සමත් වී තිබ් තිබුනද විශ්ව විද්‍යාල ප්‍රවේශයට සුදුසුකම් නොලැබුවේය.කෙසේ නමුත් ඉරේශා සුදුසුකම් ලැබුවාය.මේ කතාවේ ඉරේශාට දී තිබූ ඉඩ අඩු වුවත් ඇය සැබැවින්ම දක්ශ දැරිවියක් වූවාය...
මොවුන්ගේ ප්‍රථිඵල ඔබට වැඩකට නැති බව මම දනිමි...

තරූශ පෙරේරා නොහොත් රස්තියාදුකාරයෙකුව සිටි කතානායකයා...ගාල්ල දිස්ත්‍රිකයෙන් 9 වෙනි තැන ලබා කොළඹ වෛද්‍ය පීඨයට තේරී තිබුනි.ඔව්...ජීවිතය හරිම පුදුමාකාරය...මීට බොහෝ කලකට පෙර රස්තියාදුකාරයෙකුව සිටි අයෙකු ගැන ඔබට මම කීවා මතක ඇතැයි සිතමි...මේ ඔහුය..ඔහුමය...

කාලය ගත වී ගොස් ඇත...

මම සෙමෙන් ඉදිරිය බැලුවෙමි...උපැස් යුවලට යටින් පෙර තිබූ බොර පැහැ දෙනෙත් යුවල දිලිසෙමින් තිබුනි..පිලිවෙලකට පීරා නොතිබූ කෙස් රොදක් නලලට වැටී සුලගට ඒ මේ අත
වැනේ.
තම දීර්ඝ කතාව අවසානයේ ඩොක්ටර් තරූශ පෙරේරා සුසුමක් හෙලුවේය.

සමාවන්න... ඔහු නිකම්ම ඩොක්ටර් තරූශ පෙරේරා නොව විශේෂඥ වෛද්‍ය තරූශ පෙරේරා විය.

 "ඩොක්ට, පේශන්ට සිහිය ආවා"
 කඩි මුඩියේ දොර හැරගෙන පැමිනි හෙදිය කීවාය...

"යමුද බලන්න උඹේ ජීවිතේ වෙනස් කරපු සුරංගනාවිව..."

මම ඔහුට ඔච්චමට මෙන් කිවෙමි...

සිනහවකින් පිලිතුරු දුන් තරූශ නැගි සිටියේය..අප වෛද්‍ය ජීවිතයේ දී කොතරම් කිට්ටු මිතුරන් වුවත් මේ සිද්ධිය ඔහු කෙදිනකවත් මට පවසා තිබුනේ නැත...
ජීවිත වෙනස් කරන්නේ ආදරයයි...මම වාට්ටුව වෙත යමින් සිතුවෙමි...

  අනුත්තරා ඉපල්වත්ත...ලෙඩාගේ ඇදේ එල්ලා තිබූ වෛද්‍ය වාර්ථාව මම කියවා බැලුවෙමි.අනුත්තරා දිසානායක ඉපල්වත්ත වී සිටියාය...ජීවිතය හරිම පුදුමාකාරය..ආදරය ඊට වඩා පුදුමාකාරය.
බය වන්නට දෙයක් නැත..සියල්ල යහපත් ය.

තාරුන්‍ය පසු කරමින් සිටියත් අනුත්තරා සැබැවින්ම සුන්දර වූවාය.රස්තියාදුකාරයෙකුගේ සිත ආදරයෙන් උමතුකීරීමට ඒ ලස්සන ප්‍රමානවත්ය...

කෙදිනකවත් දැක නොතිබූ කෙනෙක් දෙස බලන්නාක් මෙන් තරූශ ඒ සුන්දරත්වය විදිමින් සිටියේය...
මම ඔහුට භාදා කලමි..

"තත්වය සාමාන්‍යයි.අපි දැන් යමු නේද ඩොක්ට"

"හ්ම්ම්ම්...යමු"

රෝහල් වැරෙන්ඩාව දිගේ අපි පිය මැන්නෙමු....

වැඩි දුරක් ඇවිදයාමට අපට හැකියාව ලැබුනේ නැත...

 "doctor..do you have a moment to talk about Anuttara please"

පසු පසින් නැගුනු හඩ අපගේ ගමන නවතාලීමට සමත් විය.

"yes sure" 

මටත් පෙර තරූශ පිලිතුරු දුන්නේය...

"මම තරංග ඉපල්වත්ත"

ඔහු අත දිගුකලේය...

ඒ නම අසා පුරුදුය...ඒත් කොහේදීද.....මම මතක් කිරීමට උත්සහා කලෙමි...
නමුත් පිලිතුර ඔහුගෙන්ම ලැබුනි...

"මම මම සුළග F.M එකේ මීඩියා කෝඩිනේටර් විදිහට වැඩ කරනවා..අනුත්තරා කියන්නේ මගේ වයිෆ්.එයාට දැන් කොහොමද කියලා දැනගන්න පුලුවන්ද ඩොක්ට"

 ආදර කතා හරිම පුදුමාකාරය..කතා ලියන්නෝ සැමවිටම ලියන්නේ විවාහයකින් කෙලවර වෙන ආදර කතාවන් ය..ඒත් මාගේ කතාව එසේ නොවන බව මම කොතෙකුත් කීවෙමි.ඔබ සැම අත්විදිනා ජීවිත වෙල ඇත්ත මෙය නොවේදැයි මදක් නතර වී සිතන්න...

සකුන්තල කොහේ දැයි මම නොදනිමි.මම තබා තරූශ වත් එය නොදන්න බව මට හැගේ..
සියල්ලෝම විසිර ගොසිනි...ජීවිතය හරිම පුදුමාකාරය....

"බයවෙන්න එපා..ඇක්සිඩන්ට් එක නිසා දකුනු කකුලේ අස්ථියකට හානියක් වෙලා තියනවා.ඒක නිසා මාස තුනක් විතර එක තැනට වෙලා ඉන්න වේවි.ඒ ඇරෙන්න කිසිම ආබාධයක් නෑ..."

ඉපල්වත්ත මහතා සුසුමක් වාතලයට මුසුකලේය....

'තෑන්ක් යූ ඩොක්ටර්..තෑන්ක් යූ වෙරි මච්" 

පි නැවත එන්නට පිටත් වීමු..ඒ අතර ඉපල්වත්ත මහතා දුරකථනයෙන් අමතනු යාන්තමට ඇසේ...

"බය වෙන්න එපා චූටි දුව..අම්මිට දැන් හොදයි...තාත්ති අම්මිව අරන් ඉක්මනට එනවා..."

ඔව්...ජීවිතය පුදුමාකාරය....සැබැවින්ම පුදුමාකාරය...... 

මේ සියල්ලට වඩා තරූශගේ මුහුනේ හැගීම් පුදුමාකාරය...ඔහු තව දුරටත් ආදරවන්තයෙක් නොවේ...ඔහු ආදරවන්තයෙක්ව සිටියේය..ඒ ආදරය ඔහුට ලැබුනේ නැත..ඔහුට තමා සකුන්තලට වත් ලැබුනේ නැත..පාසල් කාලය අවසානය සියල්ලෝ තැන් තැන් වල විසිර යද්දී ඔවුන්ගේ ආදරකතාවන්ද සුලගට මුසුවී ඔහේ පාවී යයි...

 

"සහන්..හෙට මොකද කරන්නේ...වැඩක් නැති නම් හෙට අපේ ගෙදර ලන්ච් වලට වරෙන්...නුවංගි නිතරම කිය කිය ඉදියේ උඹලට හොදට ට්‍රීට් කරන්න ඕන කියලා..."  තරූශ සිනහසෙමින් කියයි....

 

ආදරය හරිම පුදුමාකාරය..එය ඇතිවන්නේද එක්වරක් නොවේ....තරූශට ජීවිතය වැරදුනේද නැත...අනුත්තරා ජීවිතය වරද්දාගෙන තිබුනේද නැත..සකුන්තලද කොහේ හෝ සිට ජීවිතය ගොඩනගා ගන්නට ඇත...යතාර්ථය මෙය නොවේදැයි මගේ සිත ප්‍රශ්න කරයි...

 

මම ඔබට කතාවක් කීවෙමි....එය ඔබ කොතෙක් දුරට තේරුම් ගත්තා දැයි මම නොදනිමි...කතාව කීමේ වගකීම මම මෙතැනින් අවසන් කරමි...තරූශ මෙන් රස්තියාදුකාරයෝ බොහෝ දෙනෙක් මෙය කියවන්නට ඇත...

 

මම ඔවුන්ට අවවාදයක් දෙමි...අනුත්තරාලා ඔබට හිමි නොවුනා යැයි සිතා ජීවිතය පරාද කර නොගන්න...ජීවිතය ජය ගන්න..එදාට අනුත්තරාලා ඕනෑ තරම් ඔබ ගැන කතාවෙනු ඇත..මක්නිසාද යත් ඔබ තව දුරටත් රස්තියාදුකාරයෙකු නොවන බැවිනි...

 

 

විශේෂ ස්තූතිය.. - මහ රෑ තිස්සේ මාගේ බ්ලොගයේ තිබූ අවුල සොයාබලා එය සාදා ගැනීමට උදව් කල හිස් අහසේ සදරු අයියාට..ඊයේ රෑ නිදි මැරීම නිසා අද දින වැඩට යාමට නොහැකි වීම ගැන මාගේ බලවහ් ශෝඛය ප්‍රකාශ කරමි...ස්තූති වේවා!!!

86 comments:

  1. සික් මොකක්ද කොල්ලෝ මේ කොරලා තියෙන්නේ කෝ සකුන්තල අන්තිමට කෙල්ල දෙන්නාගෙන් එක්කෙනෙක්ටවත් නෑනේ

    ReplyDelete
  2. අඩෝ කුප්පයා උබ ලියපු හොදම කතාව මේකද කොහෙ අනිත් කතා වලට වඩා සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස් ආදර කතාවක් නියමයි බන් ඇත්තටම නියමයි.. හරියට නිකන් අපි එතන හිටියා වගේ... කතාව මුල ඉදන් අගට යනකම්ම කතා රසය අඩු වෙලා නෑ කතාව ඉවරවුනු එක ගැනනම් දුකයි

    ReplyDelete
  3. මම උඹට කිව්වනේ කතාව ඉවර වුනාම කමෙන්ට් කරන්නම් කියලා. ඔන්න මම දැන් කමෙන්ට් කරන්න යන්නේ.
    උඹ මේක ලියපු ශෛලය පට්ට! ඒ වගේම මම දැකලා තියනවා ගොඩක් බ්ලොග් ලියන අය මේ වගේ මෙගා කතා කියාගෙන යනවා ඒත් ගොඩක් අයගේ කමෙන්ට්ස් එන්න එන්න අඩුවෙලා ගියා. හරියට අර සිරසේ මහ ගෙදර බලන එක මිනිස්සුන්ට එපා වුනා වගේ. හැබැයි උඹේ මේ කතාවෙදී ඒක වුනේ නෑ.
    අන්තිමට කියන්න තියෙන්නේ උඹට හොඳ සුජීව ප්‍රසන්නආරච්චි කෙනෙක් වෙන්න පුළුවන්! :D

    ReplyDelete
  4. හදිස්සියට ඉවර කලා යයි ‍නොසිතමි. හරියටම සාමාජ‍යේ ‍බො‍හෝවිට සිදුවන්නාවූ ‍දෙය ‍මෙයයි.

    ඉතින් කතාව හරිම ලස්සනයි මල්ලි.

    එ‍හෙනම් සුභ ගමන්.
    පරිස්සමට අල්ලපු ‍ගෙදරට ගිහින් ඉඳලා එන්න‍කෝ....... :D

    ReplyDelete
  5. මචො තරහ වෙන්න එපා ඇවිත් ගියා ඒත් මේ කතා සිරිස් එක නම කියෙව්වෙ නැ..මම උඹෙ විතරක් නෙවෙ බ්ලොග් අවකාශෙ යන මේ වගෙ series විදිහට ලියන නවකතා කියවන්නෙ ම නැ..අර එදිනෙදා විදින හිතෙන දේවල් විදින දේවල් ලිව්වම තමා මම කියවන්නෙ..අවුලක් නැ ඒ වුනාට උඹට හුගාක් පාඨකයො මේ කතා එක්ක නිසා උඹ සාර්ථකයි මලේ.මගේ සුභ පැතුම්...මගෙ කුජීත ටෙස්ට් එකෙ හැටි නෙ බං.තරහ නැනෙ

    ReplyDelete
  6. යා යා ඉවර කරපු එකට නම් දුකයි...කතාව ගැන නම් ඉතින් කියන්න දෙයක් නෑ..සුපිරිම තමා..කුප්ප කතා ලියන අතරෙ මේවත් ලියපන් :)

    ReplyDelete
  7. රත්මගයෝ..කතාවනං තරුපහයි...නියම සත්‍ය කතාවක්.. ලස්සන අවසානයක්,,, ඇත්තෙන්ම සමාජයෙ ගොඩක් දෙනෙක්ට තමන්ගෙ බිඳුණු ආදරේ අළු ගසාදාලා ආපහු ඊට වඩා පරිණත විදිහට ආදරේ කරන්න ශක්තිය තියෙනවා..ඔය බොළද ප්‍රේමකතා වල ඒක කියලා නැති වුණාට... :)))

    ReplyDelete
  8. මම මේ කතාව කියවන්න එකතු උනේ තුන් වෙනි කොටසේ ඉදලා ... හැබැයි පරණ කොටස් වලට කමෙන්ට් කරන්න ගියේ නැහැ ...

    කතාව ලියාලා තිබුණු ආකාරය හරිම අපූරුයි ..ඒ ශෛලයට තියන දැඩි කැමැත්තට තමයි එක කොටසක් ඉවර වෙලා අනික් කොටස ලියන කල් බලන් හිටියේ ...

    නියමයි රත් ගමයා ... නියමයි

    හැබැයි අර කුප්ප කතාවක් ලඟදි ලිව්වේ නැහැනේද? :DDD

    ReplyDelete
  9. රත්ගම මලේ කතාව නං උපරිමයි.
    කොහොමද බං මේකට කුප්පම කතා ඇතුලත් කුජීතම බ්ලොගය කියන්නෙ.

    ReplyDelete
  10. නියමයි මචං. මගෙ හිතෙත් ලාවට තිබ්බ අවසානයක්. තරූශ ගැන මට ආඩම්බරයි. එක ප්‍රශ්නයක් තියනවා මට.

    සහන් කියන්නේ කවුද ?...

    ReplyDelete
  11. Gud wrk malli....i read all..

    ReplyDelete
  12. Thumbs up මචං..
    මාත් පාඩම් කරන්න පටන් ගන්න ඕනේ...

    ReplyDelete
  13. හැබෑම වෙනසක්..ඇත්තමයි
    මම නම් මාරම satis උඹේ කතාව ගැන.

    තව එකක් ලියමු..තව දවසක.

    ReplyDelete
  14. මචන් අද දවසම බල හිටිය මේක කියවන්න ..
    වෙලාවකට hack කියලා පෙන්නුවා මම හිතුවේ කතාවත් ඉවරයි කියලා , මම මේ වගේ කතා කියවන්නේම නෑ ..
    ඒත් මේකේ තියෙන කතා ෂයිලිය ට මට ආස හිතුනා ඔක්කොම කියෙව්වා , සිරා ස්ටෝරි එකක් වගේම තියනවා . අන්තිමට දානකන් ඉවසුමක්‌ නැති උනා ..
    නායකත්ව පුහුණුවට යනවනේ ඊට කලින් ඉවර කරපු එකට thank you .
    oya puhunuwa gana hamoma eka eka dewal kiyanawa, gihin awith sira wisthare kiyapan,apith oke karana ewata wada okedi gahana thela gana danaganna asai, kohoma unath jeppo nathi karannane hadanne, oke thiyana honda dewal witharak aragena parissamen waren...

    (රාසී ...)

    ReplyDelete
  15. අඩෝ කුප්පයා, මට හිතුන උඹ මේ කතාව අපි හිතන්නේ නැති පැත්තකට අරං යයි කියල.මොනවා උනත් සාර්ථක අවසානයක් බං.උඹේ ඊළඟ මහා තොරන් රාජයා එලි දකින්නේ කවද්ද? මේක කොටස් වශයෙන් ඉරිදා පත්තරේකට යවමුද?

    ReplyDelete
  16. පට්ට කතාව. අනිත් කතා වලට වඩා මේ කතාව හුගක්ම වෙනස්.කතාවේ ආදරයක් තිබුනට අන්තීමට විවාහයකින් කෙළවර වෙන්නේ නෑ. වෙනස්ම ආරක ගිය කතාවක්.

    රත්ගමයා ලියන ජුගුප්සාජනක යුගයේ නව කතාව මෙසේ නිවා මු බව සියලු පාඨකයින්ට හුදී ජන පහන් සංවේගයගෙන් ලියා තබමි.

    ඇත්තටම මේ කතාව ගොඩක් ලස්සනයි. එල එල එලටික් රත්ගමයෝ !!!!

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. සිරා කතාව මුල ඉඳංම කියෙව්වා. අවසානය ඔක්කොටම වඩා සුපිරියි. අපේ කොල්ලන්ට කෙල්ලන්ට දෙන්න ඕන අත්‍යවශ්‍යම පණිවිඩය උඹ දීල තියනව මලේ. ඒක ලොකු දෙයක්. එක බස් එකක් ගියාට තව එකක යන්න පුළුවන් කියල නිකංම කිව්වම ඒක දරුණු වැඩියි ආදරයක් අහිමි වෙලා ඉන්න කෙනෙකුට. මීට පස්සෙ කාට හරි එහෙම දෙයක් උනොත් මං කියන්නේ මේ කතාව කියවල ඉගෙන ගන්න කියල ලින්ක් එක දෙනවා. සිරාවට. පට්ට කතාව. අර යුද්ද පුහුණුවට ගිහින් ඇවිත් තව මේවගේ ජුගුප්සාජනක කුප්ප කතා ලියන්න ශක්තිය ලැබේවා කියල ප්‍රාර්ථනා කරනව මලයෝ. :D :D ඔබට ජය!!

    ReplyDelete
  19. අඩෝ පට්ටම කතාව මම කියවපු බ්ලොග් වල.. අනිත් අය තරහ වෙන එකක් නෑ කියල හිතනවා... උබ උබේ අනන්‍යතාවය සිරාවටම තිබ්බ මචං.. සුබපැතුම්...!!! You are the BEST!!!! ;-)

    ReplyDelete
  20. athi wishishtai.......niyama kathawa..hithuwe nathi widihata awasana une....e unata kathawa godak sarthakai..... anith kathawa koooooo?????????

    ReplyDelete
  21. තවත් එක් ආදර කතාවක නිමාව. නමුත් එය තවත් එක් ආදර කතාවක්ම නොවීය. ජිවිතයේ අර්ථය මැනවින් වටහාගත් ආදර කතාවක නිමාවය.

    ReplyDelete
  22. එල කිරි කතාව!

    ReplyDelete
  23. පට්ටයි මචං.....
    තව කතාවකට ආරම්භයක් කර ගනිඔ මචං මේ නිමාව..
    උබට හොදට ලියන්න පුලුවන්....
    කතාවේ අවසානය ගැන මගේ පැත්තෙන් තෘප්තිමත් නැහැ (හේතුව උබ දන්නවා)
    මගේ කෝනයෙන් පිටට ගියාම සාර්තක නිමාවක්..

    ගුඩ් ලක් මචං... :)
    (වාසු)

    ReplyDelete
  24. පට්ට මචං... මටත් ගොඩක් දේවල් ලැබුන මේකෙන්. අවුල තියෙන්නේ මම AL කරල ඉවරයි. අද තමා මම මේක බැලුවේ. කීප් ඉට් අප්

    ReplyDelete
  25. රත්ගමයෝ, මේ කතාව කියපු ශෛලිය බොහොම ලස්සනයි. ඒ වගේම ඒකේ 3.50 බොලද කෑලිත් නෑ.
    දැන් තියෙන හුගක් ලව් ස්ටොරිවල තියෙන්නෙ එකම කතාව.මේක ඊට වෙනස්. තවත් හොද කතාවක් බලාපොරොත්තුවෙන් සිටිමි.

    ReplyDelete
  26. මෙච්චර ලස්සන කතාවක් මෙච්චර ගති බ්ලොග් එකක් වෙනුවෙන් දවසක් වැඩට නොගිහින් හිටාම මක් වෙනවාද බං ? මම 12.30 විතර පොඩි නින්දකින් පසු ආයෙමත් වැඩට ගියා ..

    උඹගේ කතාව නම් කියලා වැඩක් නෑ මෙන්න මේවගේ අවසානයක් දුන්නම් කතාව කියවන කෙනාට කවමදාකවත් මේක අමතක නොවේවි . උඹනම් සුපිරි ලියන්නෙක් .අඩෝ අඩම්බර වෙන්න එපා !

    මේ වගේ බ්ලොගයක් අනික් අයට නොපෙන්වා තියන එක කොයිතරම් අපරාදයක්ද . ඒකයි මම කොහොම හරි මේක හදන්න වැඩ කලේ . හැබැයි උඹ මගෙන් ඇහුවේ නෑ අයියේ මොනාහරි බොන්න එවන්නද කියලාවත් .කමක් නෑ බොන්න ඕන නෑ . තව මේ වගේ කතාවක් ලියපං . මෙන්න මේ වගේම හිත වදින සුපිරිම සුපිරි අවසානයක් .. සහිත සිරා කතාවක් .

    ජය වේවා ..

    ReplyDelete
  27. පස්ටයි මචං.එක්කෝ මේ වගේ සීන් එකක්වත් උඹ අහන්න ඇති.නැත්නම් ඒ උඹේ කල්පනාවක් වෙන්නත් පුලුවන්.කොහොම උනත් උපරිමයි.
    දිගටම කියෙව්ව කමෙන්ට් නොකලට.
    නිකම්ම කියවන්න කතාවක් නොවී,ආදර්ශෙයක් දීපු එකත් වටී...

    ReplyDelete
  28. කියන්න වචන නෑ රත්ගමයො... සුපිරිම කතාවක් කියලා කිවුවොත් මම හරි... කතාවේ මේ අවසානයට මම ගොඩක් කැමතියි.. මොකද බැරිවෙලාවත් කතාවේ තරුශ අනුත්තරා අදරවන්තයෝ උනානම් මුලින් තිබුන ගතිය නැතිවෙන්න තිබුනා..

    අන්තිමට ලියලා තියෙන දේ හරියටම හරි රත්ගමයෝ.. අපි අතර තරුශලා ඕනතරම් ඉන්නවා.. කොටින්ම මමත් තරුශ කෙනෙක්දෝ කියලා මට දැන් හිතෙනවා.. ජිවිතේ මොහොතකට නැවතුන තැන හැමදාම නවතින්නේ නැතුව ඉස්සරහට යන එක තමයි කරන්න ඕන..

    මේ කතාවට රාජ්‍ය සම්මානය දෙන්න වටිනවා.. එත් අපිට ඒක දෙන්න බෑනේ.. ඒ නිසා ජනතා සම්මානය මේ විදිහට දීලා යන්නම්..

    ReplyDelete
  29. ඇයි මෙච්චර ඉක්මනට කතාව ඉවර කරේ? මේ කතාව තව දිගට ලියවෙයි කියලා බලාගෙන හිටියෙ. ලස්සනම ලස්සන යථාර්තය ගැන් කතා කරන කතාවක්.

    ReplyDelete
  30. නියමයි අයියන්ඩියෝ... :D :D ගුඩ් ජොබ් කිව්වා ඔන්න ....

    ReplyDelete
  31. ගොඩාක් ලස්සනයි.තවත් ලස්සන කතාවක් ඉක්මනටම ලියන්න.එත්කම් බලන් ඉන්නවා.මගෙන් සුබ පැතුම් අයියා..

    ReplyDelete
  32. ඇත්තම කියනවානම් රත්ගම මලයෝ මම නවකතා වලට එතරම් ප්‍රිය නැහැ.ඒ වුනත් ඔයා කොටස් අටකින් මේ වගේ කතාවක් කියවන්න ආස හිතෙන විදියට ලියපු එක හොදයි.ඇත්තටම ඒක ලොකු හපන් කමක්.

    ReplyDelete
  33. shanu
    චික් නොදකින්...කෙල පෙර පෙර බලන් ඉන්න ඇති ජෝඩු සැට් කරන්න....
    ---------------------------------------------------------------
    කිඩෝ
    හොදම කතාව මේක වෙන්න ඕන..මීට කලින් මම කතා ලියලා නෑ බන්....
    ---------------------------------------------------------------
    පූසා
    මේක තමා දිගට ලියනවා කියලා මුලින්ම ලිව්වේ...ප්‍රතිචාර නම් උපරිමයි හොදේ....
    ----------------------------------------------------------------
    හා පැටික්කි (MS)
    මම මේ ගිහිල්ලා ගෙදර ඇවිල්ලා නිදාගන්න ඉන්න්නේ.....
    ----------------------------------------------------------------
    පැන්ඩා
    ඔව්වා මොකක්ද...ටෙස්ට් එක ඉවර උනාම නිවාඩුපාඩුවේ එන්නකෝ පැන්ඩයියේ....

    ReplyDelete
  34. චාටර් කොල්ලා
    බෑ බෑ..මගේ රෑන්ක්ස් පහල යනවා මේවා ලිව්වම....
    ------------------------------------------------------------------
    මකුළු පැංචි
    ඒක නේ කිව්වේ...මේක යුගයේ අබිලික් ලව් ස්ටෝරිය කියල....හික් හික්..
    --------------------------------------------------------------
    වැප්
    හොරෙන් හොරෙන් කියවලා වැපා මාමා...හික්..කුප්ප කතාවක් ලගදීම....
    -------------------------------------------------------------
    Praසන්ன
    ඔන්න ඕකනේ ලව් කතා ලියන්න බැරි..මම තාම කුප්පමයි...මම තාමත් කුප්පමයි...කුප්පකතා ලියාපු

    ReplyDelete
  35. රත්ගම මලයා..අති විශිෂ්ඨයි...විශේෂයෙන්ම උඹ කොහොම හරි රටාව ආරක්ෂා කර ගත්තා..ඒකයි මටනං වැදගත්ම දේ..කතාවටත් වඩා මට වටින්නේ අර තුන්වෙනි දෘෂ්ඨිය...ඒක බිඳ වැටුනනං මේකත් තවත් කතාවක් විතරක් වෙන්න තිබුනා..ඒත් මේක ඒ ලියාපු රටාවත් එක්ක හොඳම කතාවක් බවට පත් උනා...අවසානයේදී සහන් කතාව කිව්වා තරුෂ වෙනුවෙන්...

    ඒ වගේම මෙගා නොකර ලිවීම ගැනත් ස්තූතියි..මම කලින් කොටසෙන් කතාව නැවතුනානං හොදයි කියලා හිතුවා උනත් මේ ගෙනාව තැන හරියටම හරි තැන කතාවේ අවසානයට...දැන් තරූෂල කැමති විදියට එයාල තෝරගත්ත පැතිවලට ගියපුවාවේ..

    (උඹ අර පුහුණුවට පලයං..)

    ReplyDelete
  36. නචියා
    මට හිතුනා එතන තේරුම් ගන්න බැරි ගතියක් ඇති කියලා..සහන් කියන්නේ කතාව කියන කෙනා...අනික් ඩොක්ටර්....
    --------------------------------------------------------------------
    Anonymous
    ස්තූති වේවා!!!
    ----------------------------------------------------------------------
    තාරක Dilsh@n
    නොදකින් රස්තියාදුකාරයා.....
    -----------------------------------------------------------------
    - නිල් අහස -
    ආයෙ ඉතින් කුප්ප කතා තමා ලියන්නේ....
    --------------------------------------------------------------------
    Anonymous
    හැක් කරපු එකක් නෙමේ ඒක...එකෙක් ආතල් එකක් අරගෙන...හික් හික්..
    බලමුකෝ නායකත්ව පුහුනුව මොනවගේද කියලා...
    ------------------------------------------------------------------
    තිශ්
    ඉකේ....ආයේ කුප්ප කතා තමා ලියන්නේ...දාමු දාමු පත්තරේට....
    --------------------------------------------------------------------
    Bunny
    ඉවරයි....
    -----------------------------------------------------------------
    මධුරංග
    බොහෝම ස්තූති කිව්වා,,,අර හදුන්වාදීමේ ටයිටල් එක නම් මරු,..ආයේ මෙව්වා ලියන්න නම් අදහසක් නැත...

    ReplyDelete
  37. දොඩන්
    ඒක තමා මට කියන ඕන උනේ අයියේ....ආදරය කියලා හැගීමක් ඔය කාලෙදි හිතට ආවට ඒක ඇත්තටම ආදරය නෙමේ...සමහර විට ආදරය වුනත් ඒක හරියට කරන්න පුලුවන් වේවිද කියන එක සැකයි...
    ---------------------------------------------------------------------
    සුපර් මාරියෝ
    අර අන්තිමට උඹ මට කඩ්ඩෙන් බැන්න නේද??
    -------------------------------------------------------------------
    Anonymous
    අනිත් කතා ආදර කතාවක් වෙන එකක් නම් නෑ හොදේ....
    -------------------------------------------------------------------
    සිහින ඉසව්ව
    ඔන්න උඹ එහෙම ලව් කොරන්න යනවා නෙමේ කොල්ලෝ...හොදේ....
    --------------------------------------------------------------------
    pissi
    පිස්සිට පිස්සු....
    ----------------------------------------------------------------------
    SpongBob
    ඒ කෝණය හැමෝටම හරියන්නේ නෑ නේ...ඔය තරූශට අනුත්තරා සැට් උනාට අපේ කතාවේ තරූශට එහෙම නෑ...
    -----------------------------------------------------------------------
    උත්පල
    ඒකනේ...ප්‍රමාදය පසුතැවිල්ලට හේතු වේ

    ReplyDelete
  38. නිර්මල
    තව කතාවක් ලියන්න නම් අදහසක් නෑ..ඒත් බලමුකෝ...කියන්න බෑ නේ....
    ----------------------------------------------------------------
    හිස් අහස
    ආ...වැඩට ගියාද..බොසා බැන්නයි....
    ගල් බෝතලයක් ද ඕන......කොහොමෙයි අප්පා එවන්නේ...පුලුවන් නම් මම සිරාවටම එවනවා...අම්මාපල්ල....
    ------------------------------------------------------------------
    කුරුං ගුරුං
    පිස්සුද බන්..මගේ හිතේ මේ කතාවට අවසානයන් හයක් තිබ්බා..මේක තමා මගේ හිතට අල්ලපු අවසානේ...
    ---------------------------------------------------------------------
    Dinesh
    මේ ලැබෙන ජනතා සම්මාන හොදටම ඇති..ආයේ ලීයක කොටලා දෙන්න ඕන නෑ....කට්ටියගේ අදහස් අනුව මගේ හිතේ කතා පහක් විතර ගොඩ නැගුනා..කාටවත් අසාදාරන නොවෙන්න මෙහෙම ඉවර කරා...
    ---------------------------------------------------------------------
    හංසි
    ඇස්.බී මාමා තමා අක්කේ හේතුව,..බනිනව නම් ඔන්න එයාට බනින්න....
    --------------------------------------------------------------------
    Querida Udele
    පුදුමයි කමෙන්ට් එකක් දාල....
    ---------------------------------------------------------------------
    Anonymous
    ස්තූති වේවා!!
    ---------------------------------------------------------------------
    JHOTHISHALANKA
    මේක ලියන්න කලින් මමත් කැමති වෙලා ඉදියේම නෑ....කොටස් වශයෙන් යන ඒවා කියවන්න....
    ---------------------------------------------------------------------

    ReplyDelete
  39. මලයාගේ කතාව පට්ට වෙලවට මම අන්තිම එක දැම්මට පස්සේ දැකපු හින්දා ඔක්කොම එකවැරම කියෙව්වා.

    ReplyDelete
  40. මාරයාගේ හෝරාව
    අප්පේ...කමෙන්ට් එක කතාව ලිව්වට වඩා සන්තෝශයක් ලැබුනා...
    ස්ටයිල් එක නම් එලකිරි නේ..
    පුහුනුවට ගිහින් වෙඩි තියලා කුඩු කරලා තමා එන්නේ..එනකල් මගේ බ්ලොගේ බලනනිත්වා......
    ---------------------------------------------------------------
    rasthiya
    එලෑ එලෑ....

    ReplyDelete
  41. ඔන්න අදයි මම මේ පැත්තේ ආවේ.. එහෙනම් මම අවසාන කථාවයි මුලින්ම කියවලා තියෙන්නේ..:O මේ කතාවේ මුල ඉදන් අගට යනකම්ම තිබුණු කතා රසය නිසා දිගටම කියවගෙන ගියා.කතාවට විචාරයක් දෙන්න තරම් මම කතාව දන්නේ නෑ නේ.. :(
    හැමෝම කියෙව්වේ මුල ඉදන් අගට නේ..මම අග ඉදන් මුලට කියවන්නම්.. එතකොට ඔයා ලියපු කවුරුත් නොකියපු අලුත්ම කතාවක් වෙයි නේ.. :P :D

    ReplyDelete
  42. මම කතාව සෑහෙන්න වින්දා ස්තූතිය්....

    ReplyDelete
  43. කතාවනං නියමයි. ආයෙ ඒ ගැන කියන්න දෙයක් නෑ. ඉක්මනින් ඉවර කරන්න ඕනි නිසා ඉවරකලාදෝත් හිතෙනව. කොහොම වුනත් නියමයි ඈ...
    ආයෙත් එකක් ලියමුනේ.. :) මම මේක මුල ඉදන්ම කියෙව්ව. අර මොනාද ඔයාගෙ වචනතියෙන්නෙ ඒව නං ගෑවිලාවත් නෑ... තවත් ඉදිරියට මේ විලාසෙන්ම කතා ලියනව නං හොදයි. ගලාගෙන යාමක් තියෙනව. ජය!!!

    ReplyDelete
  44. :(... චික් මට මුල්ම මෙව්ව එක දාන්න බැරිඋනා...

    අඩො මං හිතුවෙ තරුශ් නාරි හා ප්‍රසව එකෙක් කියල... :D :D කොක වෙතත් උබත් පැන ගත්ත නේද කතාව අස්සට අහ්...?? :P

    ReplyDelete
  45. මාරයි මල්ලි.
    නියමම තැනට අරගෙන අැවිල්ලා තියෙනවා.
    අායිමත් කියන්න දෙයක් නෑ කුප්පයි කිව්වට උෙඹ් අැතුලෙ හොද පරිණත මනුස්සයෙක් ඉන්නවා මල්ලි. උගෙන් මේ සමාජයට වැඩක් ගන්න අවස්ථාව හදලා දීපන්. නායකත්ව පුහුණුවෙන් පස්සෙ විශ්ව විද්‍යාලෙටත් ඉන්පස්සෙ සමාජයටත් ජයෙන් ජය ලබලා ඒකතු වෙන්න ලැබෙන්න කියල ප්‍රාර්ථනා කරනවා...

    ReplyDelete
  46. අහා .. ඇත්ටම නියමයි.මම උඩ කමෙන්‍ටුව දාන කොට 9.08යි. දැන් 10.20 පැයක් විතර මම කතාව එක දිගටම කියවගෙන ගියා.එ තරමටම කතාවේ හොද ගලා ගෙන යාමක් තියෙනවා.එක අතකින් මම සතු‍ටු වෙනවා අද මම මේ පැත්තට ගොඩ වැදුන එක ගැන..ඉදිරියටත් මේ වගේ කතා බලාපොරොත්තු වෙන් ‍රැදි ඉන්නම්...

    ReplyDelete
  47. කියන්න වදන් නැත ...........
    විග්‍රහ නොකරමි .......

    ReplyDelete
  48. මචං මේකනම් කතවක් නෙවි බං
    ඇත්ත ජිවිතේ නේ
    හැමදේම වෙන්නේ හොදට කියල කියන්න පුලුවන් උදාහරනයක් නේ

    උබේ ලිවීම ගැනනම් කියන්න වචන නැ ‍තෝ

    ReplyDelete
  49. ආයේ කියන්න දෙයක් නෑ බං සුපිරි අවසානයක්.. අවසන් ඕවරේ අවසන් පන්දුව දක්වාම සුපිරි..මට තියන ප්‍රශ්නේ තමයි සකුන්තලයා ඉරේශාව සෙට් කර ගත්තද කියන එක.. :O ඔය නායකත්ව මඟුලට ගිහිල්ලත් කතාවකට මොකක් හරි වස්තු බීජයක් අරන් වරෙන් කොල්ලෝ අපි මෙහේ වේලි වේලි ඉන්නේ :D

    ReplyDelete
  50. ඇති විශිෂ්ටයි . සුජීව අය්යාගේ බඩටත් නොගහ ශේප් වුනා. ඇත්තමයි හරිම අගෙයි . අවන්කවම හොඳ කතාව. තව ලියන්න .

    ReplyDelete
  51. එලස් හැබැයි අරකිගෙ මෝඩ කමට අර එෆ් එම් කාරයා හොඳ වැඩියි . අර මාරයා කියපු එක උඹට තේරුනාද මට නම් නෑ
    :D
    බුස්ස පෙල්ලලා එමු

    ReplyDelete
  52. අපොයි..ගිහාන්..ඒක තේරුං ගන්නනං මීට කලින් මේ කතාවේ මුලට මම දාපු කොමෙන්ටුව කියවන්න එපැයි..රතා එක දන්නවා ඒත් ඉතිං ඔයා දන්නවැයි..ඒකයි ඒ අවුල...ගණන් ගන්න එපා..ඔය හැම එකම අපිට තේරුං ගන්නත් බැහැ..එහෙම ඕනත් නැහැ...

    ReplyDelete
  53. සතුටුදායක අවසානයක් තියන කතාවලට මම කොහොමත් කැමතියි... ඒ නිසාත් කතාවට මම ආසයි.. ඒ වගෙම පිටස්තර කෙනෙක් කියන විදියට දිගටම කතාව කියද්දිත් කතාව අමුතු වෙනසක් විදියට දැනෙනවා... ඒත් සමහර කොටස්වලදි ඒ තුන්වෙනි කෙනාගෙ බලපෑම පොඩ්ඩක් වැඩිත් වගෙ මට දැනුනා... කියාගෙන ආ කතාව වෙනස් කරද්දි (ඒ කිව්වෙ අනුත්තරා ගැන කතා කරල තරුෂ ගැන කතා කරන්න කතාව මාරු කරද්දි එහෙම)...කතාව ගැන මගෙ අදහස ඒ...
    මුලු කතාව ගැනම කිව්වොත් නම් ඒක ඔයා අතින් වටිනා විදියට ලියවිලා තියනවා. උසස්පෙළ කරද්දි සමහර ළමයි ආදරේ කරන්න පටන් අරගෙන ඒක මත්තෙ ඔක්කොම විනාශ කරගන්නව මාත් දැකල තියනව...ඒත් ඒ කාලෙ ආදර කතා හුඟක් ඉවර වෙන්නෙ නම් මේ විදියට තමා...

    ReplyDelete
  54. ei umba mata mehema kale.?

    ReplyDelete
  55. බොරුවට කියනවා එහෙම නෙවෙයි. මම කියවල තියෙන කතා වලින් මගේ හිතට ගොඩක්ම වැදුන කතාව මේක. හරිම ලස්සනයි....

    ReplyDelete
  56. අඩෝ උබ යකෙක්නේ මචං. කතාවට මීට වඩා හොද අන්තිමයක්‌ මට හිතාගන්නවත් බෑ. කතාව සුපිරි කියල අලුතින් කියන්න දෙයක් නෑනේ. උඩ තියන දේවල් කියෙව්වම ඕන ජෝන්ටෙක්ට තේරෙනවා හොදද නරකද කියල. උබේ ලිවීමේ ශයිලිය ගැන උඩ කීප දෙනෙක් කියල තියනවා වගේ මමත් සැහෙන්න ආසයි. ලොකු වෙනසක්, වඩා වැදගත් වෙන්නේ හොද වෙනසක්.

    නායකත්ව පුලුනුවට සතුටින් පලයන් ගිහින් ඉක්මනට වරෙන්. ඇවිල්ල තව කතාවක් ලියපන්.. අපි උබ එනකල් බලන ඉන්නවා.

    සුබ ගමන් මිත්‍රයා...

    ReplyDelete
  57. චතුමිතු
    අලුත්ම කතාවක්ද දන්නේ නෑ ඉතින්.,..ඔහේ ලියාගෙන ගියපු කතාවක්,,,
    ---------------------------------------------------------------
    ලක්ශාන්
    ස්තූතියි කමෙන්ට් එකට....කියවපු හැම කෙනෙක්ම මේ විදිහට අන්තිමට කෙමෙන්ට් එකක් දානව නම් ලොකු දෙයක්.....
    ---------------------------------------------------------------
    හිම කුමාරි
    ඉක්මනට තමා ඉවර කරේ අක්කේ..මේක කොටස් නමයකට ගොනු කරගත්තේ සෑහෙන්න කට්ටක් කාලා...
    ------------------------------------------------------------------
    සුළඟිල්ල | pinkie
    මගේ සමහර මෙව්වා තියේ බන් කතාවේ...නාරි හා ප්‍රසව නෙමේ...කැඩුම් බිදුම්...
    -------------------------------------------------------------
    Aruna
    අප්පටසිරි...මගේ ඇතුලේ එහෙම එකෙක් ඉන්නවද? අඩේ අලවලා බලන්න ඕන ඔක්කොම ටික...
    ---------------------------------------------------------------
    චතුමිතු
    හෙහෙ...ටැන්කුයි ඒ වෙලාව කැපකරාට මේ කතාව කියවන්න....

    ReplyDelete
  58. කියන්න වදන් නැ. අවසාන කොටසත් කලින් එකත් කියවන්න ලැබුනේ එකට. බොහො විට පෙනෙන සමාජ යතාර්තයක් ගැන සරලව කතාකරල පාටකයන්ගේ සිත් ඇදතාබාගන්න පුලුවන් විදිහට සරලව ලියපු කාතාවක්. අවසන කොට්ස් දේක කියවනවිට ඇති උන හැගිමනම් කියන්න තේරෙන්නේ නැ. ඇත්තටම ගොඩක් ලස්සනයි සහො. සුබ අනාගතයක්....

    ReplyDelete
  59. දැන් කවුද මේ කතාව කුප්ප නෑ කියන්නෙ... මේකත් කුප්ප විලම්බීත ලවු ස්ටෝරියක් තමයි.. ආයෙ හෝදන්න දෙයක් නෑ ඒකෙ.. රට පටලවල වෙහ්ච ලවුස්ටෝරියක්... බෙන්තර ගගෙන් මෙහා සීන් එකක්නෙ..අන්න රහස...

    අන්තිම කොටසදි සෙට් වෙලා ඕය දවසෙදි ඔක්කොම කියවල දැම්මා...

    ReplyDelete
  60. කල්හාර දිසානායක
    විග්‍රහ නොකරන්න....කියවන්න... :)
    ----------------------------------------------------------------
    mahima
    ඇත්ත ජීවිතේ නිසාද දන්නේ නෑ කට්ටිය මෙකට මෙච්චර ඇදිලා හිටියේ....
    ---------------------------------------------------------------
    Kavinda
    ටැන්කුයි හොදේ.....
    ----------------------------------------------------------------
    sudheera
    කුප්ප කතාවකට වස්තු බීජයක් තමා ඉතින් අරන් එන්න වෙන්නේ.....
    ---------------------------------------------------------------
    Bindi
    අපෝ...ලව් ස්ටෝරි නම් ඇති...පව් නේ සුජීව අයියා....
    --------------------------------------------------------------
    Gihan
    මට තේරුනා...මා ඉතින් සද්ද න්තුව ඉදියා..මොකෝ මේ මම නෙමේ නේ...මම නේ කතාව කිව්වේ...
    ---------------------------------------------------------------
    මාරයාගේ හෝරා
    ඒක නේ මාරයියේ මම සද්ද නැතිව ඉදියේ..මට තේරුනා කුප්ප කතාව...තරූශලා විතරක් නෙමේ කෑම්ප් යන්නේ....මමත් යනවා...හැක් හැක් හැක්....

    ReplyDelete
  61. චේජනා
    එක එක්කෙනාට එක එක විදිහනේ..මම ඉතින් කතාව මැදදි මගේ කතාවත් ගොඩක් දැම්මා..ගොඩක් අය කැමති ඒ ටිකට තමා..ඒකෙන් කතාවට සමහර විට හානි වෙන්න ඇති..ඇත්ත කතාවක් වගේ ලියන්න තමා මට ඕන උනේ...
    -------------------------------------------------------------
    sakunthala
    උඹට කොහොමවත් කරේ නෑ බන්..උඹ ඩොක්ට කෙනෙක් නේ....
    ----------------------------------------------------------------
    StArry aNgeL
    බොහොම ස්තූති...එච්චරයි ඕන....
    ------------------------------------------------------------------
    ADK කොලුවා
    ටැන්කුයි හොදේ.....ඔහේ ලියාගෙන ගියා මිසක් මම ඉතින් ස්ටයිල් එකක් හිතුවේ නම් නෑ ...
    ----------------------------------------------------------------
    පිස්සු පුසා
    බොහොම ස්තූති...එක දිගට දෙකම ගොඩ දාන්න ලැබුන නම් වැඩිපුර හැනේවි...ටැන්කුයි හොදේ ආයෙ....
    ---------------------------------------------------------------
    පොඩි මෑන්
    ඒකනේ පොඩියෝ...අපි කවද්ද කුප්ප නැති කතා ලිව්වේ...

    ReplyDelete
  62. Rathgamaya, Wow! in my words, "PATTAI" :D:D:D:D:D:

    ReplyDelete
  63. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  64. නියමයි රත්ගමයෝ, ඒත් මම හිතුවේ අනුත්තරා තරුශව බඳීවි කියලා, කමක් නෑ.. :'('

    ඇත්තටම ලස්සනයි.. ගොඩාක් ආසාවෙන් කියවපු කථාවක් මම,

    ReplyDelete
  65. me kathawa kiyawana labena keeeeeedenek ge jeeeewithe esarahata wenas weida....wenas weewa kiyala prarthana karanawa hoda athata......mee kathaawa kalekata esala kiyawana labunanan apith kochara wenas wena thibunadaaaa.........sthuthiya rathgamayata adarshamath kathawak gena aawata

    ReplyDelete
  66. kash-niyamai...tarushata anuttharawa lebune netath honda jeewitayak lebuna ekagena sathutui..mewage tawath katawak enaturu api balan innawa......

    ReplyDelete
  67. හ්ම්...පාසල් කාලයේ අදර කතා බොහෝ විට ඔය වගේ තමා.....ලස්සනයි කතාව....තවත් අලුත් එකක් ඉක්මනට කියන්න අයියා.............

    ReplyDelete
  68. කුප්පයෝ... මුලු කතාවම කියෙව්ව... නිකන් මැවිල වගේ පේනව ඉතින් ගාල්ල කිව්වම... උබ ලියල තියෙන්නෙ අමුතු විඩියකට කතාවා... ඒකේ ගතියක් තියෙනවා... ජීවිතෙ කියන්නෙ මහ පුදුම දෙයක් කියල එක ආයෙ හිතට වැදුනා බන්... මේක ප්‍රබන්දයක් ද ඇත්තක්ද වැඩක් නෑ... ඒත් දැනෙනවා බන්...

    ReplyDelete
  69. අන්න බලපන් පුතා...ලස්සන අවසානයක්....දෙන්න පුළුවන් උපරිමේටම දීලා තියෙනවා...පට්ට....තව කතාවක් ලියපන්...බලාගෙන ඉන්නේ කියවන්න....

    ReplyDelete
  70. මා 9 වසරේ සෙට කෙලන්ට ට්‍රය් කලමේ
    නමුත් 12 වසරේදේ සිරාවටම කෙලෙකුට මගේ සිත ගෙයේය
    නමුත් ඒ කෙල්ල්ල මට අක්මටහි උන මේ වගේම .........................


    ඒ කෙල එක ලගින්ම ටව යාලුවෙකුත් හෙටය ........................
    මගේ එගේනෙම AL වලින් න්වතුනේ නෑ ...............
    අල කරලා අව්රුදු 4 ගිහිලා මම අන්තිමට බලනකොට ඒ කෙලේග යාළුවව මර්ර්ය් කරන යනවා
    Life එකනම් maraei .............................

    ReplyDelete
  71. අවසානෙට මං හරි කැමතී ඉරූ..
    ඇත්ත ප්‍රබන්ධයට වඩා රසවත්..ඔයා මේ කතාව ගොතලා කිවුවතතේ කියලා තියෙන්නේ සමාජයේ වෙන ඇත්ත...
    ලස්සනයි..^_^..ගොඩාක්...

    ReplyDelete
  72. මචන් මේ කතාව ලස්සනයි... මම මේක මගේ සයිට් එකේ දැම්මා ඔයගේ ලින්ක් එකත් එක්ක...

    ReplyDelete
  73. සේරෝම කොටස් ටික කියෙව්වයි කියහන්කො.....
    එළම කිරි ආහ්.....
    මරුම මරු, මරු ස්ටයිල් පොජ්ජ....

    ReplyDelete
  74. කතාව මාරම ලස්සනයි අයියේ.. පට්ට් කතාව
    අර්තයක් ගන්න පුලුවන්
    තවත් ලස්සන කතා ලියන්න අයියට සුභ පැතුම්...........!!!!!

    ReplyDelete
  75. .
    ඇත්තටම මට මේකතාව මාර විදිහට වැදුන.
    මට මගේ ස්කොලේ කාලේ මතක්උනා
    ඇත්තමනං මමත් එ රස්තියාදුකාරයම තමා කීවෙත් වැරදිනැ
    කපනව කීවටනම් නෙවෙය් ඔන්න ලිවුවේ...
    මෙක උබට උන දෙයක්නම් ඇත්තටම මමත් බෙක්කෙන්ම දුක්වෙනව
    මෙකද මාත් එවගේ හන්ද.

    ReplyDelete
  76. thumbs up.. :D

    ReplyDelete
  77. නියමයි...

    ReplyDelete
  78. කතාව තාත්විකයි! ඇත්තටම ලස්සනයි!

    මේ කතාවට මම ගොඩක් කැමතියි.....හේතුව, කතාවෙ ප්‍රධාන චරිත තුන එක එක විදියට හරවල බැලුවම, මම දන්න කියන අය මතක් වෙනව. ඒ අය මීට වඩා ගතිගුණ වලින් වෙනස්....දෙයාර් ඉස් ඔන්ලි 2, නොට් 3 දෙයර්....ඒ කතාව තාම ලියවෙනව.
    And I hope the ending would be the fairy tale story....and not what happend here!

    ReplyDelete
  79. තව මේ වගේ ලස්සන කතාවක් ලියන්න! ගුඩ් ලක්!

    ReplyDelete
  80. අද තමයි උඹෙ කතා සෙට් 1 කියෙව්වෙ මලයෝ,
    මරේ මරු කියන්නෙ උපරිම කුජීතයි.

    සිරා වටම ලියල තියනව ධමනියේ වදින්න.

    ජය වේවා කොල්ලෝ, හැබැයි බොළ සුජීව ප්‍රසන්න වගේ නම් වෙන්න එප බන්

    ReplyDelete
  81. මට අදනේ මේක හම්බුනේ.. මාරම මාරයි අයියේ.. ෆට්ටම සිරා.. මට එක පාර මතක් උනේ මලිත් ගේ "මතක මන්දිර තනා" සිංදුව..

    ReplyDelete
  82. kathawa lassanaii..... niyamai...:))

    ReplyDelete

ඔබේ වචන මට හයියකි...මේතන ලියා යන්න(ඔන්න හොදින් කිව්වා..අඩෝ...ලිව්වේ නැතිනම් කපනවා ඩෝ...)